Google aduce o noua actualizare – Florida 2.0
Citiți și alte știri Imobiliare Romania pe Ziarul Imobiliar
In ultimele zile, au existat multe zvonuri privind actualizarile algoritmului Google si se pare ca sunt adevarate. Google isi actualizeaza algoritmul periodic, dar aceasta actualizare este semnificativa.
Actualizarea a fost confirmata de Google in data de 13 martie 2019, desi a inceput din data de 12 iar fluctuatila clasementului site-urilor agentiilor imobiliare pare sa continuie.
Nu exista o data estimata cand site-urile vor ramane pe pozitii fixe, iar in aceste zile multe agentii au resimtit acest lucru prin fluctuatii privind pozitia, dar si a numarului de vizitatori de pe site-uri.
Fluctuatile ridicate nu se resimt doar in Romania, ci se intampla acest lucru in intreaga lume indiferent de regiune sau limba vorbita.
O multime de postari nu au intarziat sa apara pe retelele sociale, prin care oamenii se plang de o mare instabilitate a pozitiei site-ului imobiliar, precum si a scaderii traficului masiv.
De unde provine denumirea Florida 2.0
Denumirea Google Florida a fost prima actualizare majora a algoritmilor și a fost lansata in noiembrie 2003. Aceasta a fost prima actualizare semnificativa in ceea ce ar deveni un deceniu plin de actualizari uriase. Dupa cum va puteti imagina, o mulțime de pagini și companii au fost sterse de pe Google SERP.
Asa cum s-ar putea sa credeti ca aceste doua actualizari sunt similare in ceea ce priveste rularea, dar ceea ce au defapt în comun este numele. Actualizarile Google au fost intotdeauna date de industria de cautare. Nu au fost oficialii Google cei care au numit actualizarile lor Fred, Penguin sau Panda.
Actualizarea din Florida a fost numita in acest fel datorita faptului ca a fost lansata in jurul conferintei Pubcon Florida SEO care are loc odata cu actualizarea si conferinta care are loc in aceeasi luna, Florida 2.0 a venit in mod natural.
Sfaturi SEO
Google nu a postat pana in acest moment o clarificare a masurilor luate si a unor noi reguli privind optimizarea site-urilor.
Va putem oferi cateva sfaturi de baza care va vor ajuta sa mentineti site-ul in parametrii optimi SEO:
- verificati ca site-ul sa fie optimizat pentru mobil;
- imaginile incarcate sa nu aiba o dimensiune foarte mare pentru a necesesita un timp scurt de incarcare si este obligtoriu sa contina atributul “alt”;
- articolele trebuie sa aiba titlu unic specific continutului prezentat, sa fie o prezentare medie si relevanta pentru cititor deoarece Google analizeaza timpul petrecut pe site, iar daca articolul nu este relevant sau va plictisi cititorul, va iesi rapid de pe site si vor aparea penalizari din acest motiv;
- metadescrierile si titlurile paginilor sa fie mereu specifice paginilor accesate;
- textul este foarte important pentru Google deoarece nu va noteaza dupa design ci dupa informatia prezentata asa ca nu lasati pagini goale ci completati cu cat mai multe informatii relevante;
- verificati ca site-ul sa fie inregistrat in Google Analytics si Search Console;
- ca agentie este foarte important sa inregistrati sediul pe Google Map.
Acestea ar fi, pe scurt, cateva sugestii care va pot ajuta sa aveti in continuare un site de calitate pentru motorul de cautare Google.
Ziarul Imobiliar / Imobiliare Romania / 15-03-2019
Arhiva
Stiri similare
09.07.2024
24.02.2022
06.07.2022