NEPI Rockcastle a finalizat modernizarea Shopping City Buzău. Invetiția totală este estimată la 16 milioane de euro
Citiți și alte știri Imobiliare pe Ziarul Imobiliar
NEPI Rockcastle a investit 16 milioane de euro pentru extinderea și modernizarea Shopping City Buzău. Lucrările de extindere aferente mall-ului preluat de la Dan Ostahie, proprietarul Altex, au început cu doi ani în urmă.
În 2019, NEPI Rockcastle Buzău a înregistrat o creştere a cererii pentru produsele din zona food, de peste 20%, cât și a creşterii semnificative şi pentru segmentele fashion şi entertainment. Astfel, dezvoltatorii s-au gândit că o extindere a mall-ului ar putea fi benefică.
În urma modernizărilor efectuate în ultimii doi ani, Shopping City Buzău și-a mărit suprafața cu aproape 6.000 de metri pătrați. La inaugurarea mall-ului în 2008, acesta avea o suprafață închiriabilă de 18.000 de metri pătrați, în prezent spațiul util fiind de peste 23.000 de metri pătrați. Cei 6.000 de metri pătrați adăugați la suprafața mall-ului includ un nou foodcourt cu un aspect îmbunătățit și de dimensiuni mult mai mari.
În noul mall modernizat, caracterizat prin design-ul care reflectă cel mai nou concept al brandului, vizitatorii vor mai regăsi în acelaşi areal şi branduri precum McDonalds, Spartan, Mesopotamia, Mado sau Toledo. Când vorbim despre partea de retail, printre chiriași vor fi branduri precum: Intersport, Altex, New Yorker, CCC Shoes, Deichman, LC Waikiki, Sinsay sau Bigotti. Magazinele care vor beneficia de spații noi vor fi: Benvenutti, Tezyo, Office Shoes, Orsay, Pepco, Pandora, Splend’or, Jolidon și Class.
De asemenea, o parte din suprafaţa suplimentară de aproximativ 6.000 de metri pătraţi a fost dedicată celui mai mare cinematograf multiplex din regiune.
Ziarul Imobiliar / Imobiliare / 24-12-2020
Arhiva
Stiri similare
02.08.2018
29.10.2020
02.08.2018